2014. 05. 20., 18:34
nézd, azt lehet hogy...
mérsz egy korrekt impedancia menetet.
mélyközépét, magasét, mélyét.
az L-pad okat nagyjából be lehet határolni ha mást nem egy sor elenálattal kísérletezve, 1-1 decibeles lépésben.
abból már lehet olyan váltót tervezni, ami jónak nem mondható, de a saját gyári váltójától sokkal jobb, egy akármilyen váltónál meg főleg sokkal jobb.
nem fog jól szuperálni a tannoy venus váltóval sem. tedd magadévá a gondolatot, hogy a hangváltót auz adott hangszórókhoz kell tervezni ahhoz hogy úgy működjön ahogyan annak kell. ha más hangszóróhoz van tervezve, akkor nem fog jól működni. a hangváltó alkatrészei és a hangszórók egymással kölcsöhatásban vannak, hiába van egy váltóhoz odaírva hogy X és Y hz en vált, ezt csak adott hangszóróval tudja produkálni, minden más hangszóróval nem.
jobb a külön erősítős megoldás. nagyon sok erősítőnek van kimenete ami eleve vágott sub jel, illetve van teljessávú kimenete, ami hangerő szabályzott. sokkal jobban jársz vele.
mérsz egy korrekt impedancia menetet.
mélyközépét, magasét, mélyét.
az L-pad okat nagyjából be lehet határolni ha mást nem egy sor elenálattal kísérletezve, 1-1 decibeles lépésben.
abból már lehet olyan váltót tervezni, ami jónak nem mondható, de a saját gyári váltójától sokkal jobb, egy akármilyen váltónál meg főleg sokkal jobb.
nem fog jól szuperálni a tannoy venus váltóval sem. tedd magadévá a gondolatot, hogy a hangváltót auz adott hangszórókhoz kell tervezni ahhoz hogy úgy működjön ahogyan annak kell. ha más hangszóróhoz van tervezve, akkor nem fog jól működni. a hangváltó alkatrészei és a hangszórók egymással kölcsöhatásban vannak, hiába van egy váltóhoz odaírva hogy X és Y hz en vált, ezt csak adott hangszóróval tudja produkálni, minden más hangszóróval nem.
jobb a külön erősítős megoldás. nagyon sok erősítőnek van kimenete ami eleve vágott sub jel, illetve van teljessávú kimenete, ami hangerő szabályzott. sokkal jobban jársz vele.