A téma értékelése:
  • 0 szavazat - átlag 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 utas rendszerek
még elég kezdő vagyok a témában, ezért kérem a ti segítségeteket.
na szóvalSmile
egy háromutas rendszerre gondoltam ami hangostási célokat szolgálna. ti melyiket javasolnátok, és hangváltó terén melyik passzolna ehhez??
tudom elsőnek nagy meg bonyolult meg tb. de lécci segítsetek. előre is THX!
Válaszol
Hangosítás? .??. Akkor én elsőre lemondanék a három útról, egy ha31 gitárhangszóróval és valamilyen PA célú magassal egész jó eredményt lehet elérni. H2000-ből más hangszóróval ilyen célra nem nagyon lehet építkezni...
H2000 hangszórókról lehetőleg ne írj privátot, kérdezd a fórumban.
Egyéb témával kapcsolatban az info@hangszoro.net címen vagyok elérhető.

Válaszol
Látva a HA31 -et meg melléHG2,5 és HB12,5 megint elkapott a hangfalépítési láz Big Grin tök olcsó, Videoton is (nembajha így nevezem? ezt úgy megszoktam), Nemmintha lenne belőle valami (mint az eddigiekből sem Wink ) az emberek többsége melyik programot használja a hangfaltervezéshez? WinISD , Boxplot vagy mik léteznek még? Melyik ad megbízható hogymondjam "használhatóbb" értéket? magyarán melyik a jobb ? Smile
Válaszol
A videotonnak nem örülünk, se a cég alkalmazottai, se én, ez már régen nem videoton, a mostani hangszórók sokkal többet érdemelnek ettől a névtől, a videoton pedig nem érdemli meg a hangszóróinkat. Tongue A honlapról is eltávolítottam szinte minden utalást a régi dolgok csak zárójelben szerepelnek.

Válaszol
Hali Sala .
Nem akrlak megsérteni ,de ez az utolsó hozzászólásod egy kissé sértő és meggondolatlan egy olyan cégről amelyik elég sok mident letett az asztalra.Ez nem biztos hogy a h200-nek sikerülni fog.
Üdv doki63
Válaszol